Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

The Longest Mixtape : Το δώρο του Caribou στους οπαδούς του

Πόσες φορές στην ζωή σας στην ερώτηση ποιο είναι το αγαπημένο σας κομμάτι, έχετε σκεφτεί ότι είναι δύσκολο να πείτε μόνο ένα γιατί είναι πάρα πολλά? Το ίδιο και ο Caribou και έτσι προχώρησε στην παρακάτω πρωτότυπη κίνηση.


Ο Caribou αποφάσισε να μας ευχαριστήσει για τη συμπαράσταση που του έχουμε δείξει τα τελευταία χρόνια, με το "The Longest Mixtape", ένα mixtape που περιέχει 1000 τραγούδια που έχουν, με μεγάλο ή μικρό τρόπο, σημαδέψει τη ζωή του. Το mixtape είναι διαθέσιμο παρακάτω, αν και θα χρειαστείτε μερικά κλικ για να τσεκάρετε όλα τα tracks, μια και η playlist στο YouTube επιτρέπει μέχρι 200 κομμάτια. Ο Caribou έγραψε επίσης ένα γράμμα εξηγώντας το γιατί και πώς το έκανε. Διαβάστε το παρακάτω.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ PLAYLIST ΣΤΟ SHUFFLE

Τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει υπέροχα για μένα, κι αυτό οφείλεται κατά μεγάλο ποσοστό σε εσάς - έτσι σκεφτόμουν το πώς να σας ευχαριστήσω. Όπως φαντάζεστε, η μουσική έχει παίξει κεντρικό ρόλο στη ζωή μου από τα εφηβικά μου χρόνια και με τον καιρό είναι πολλά τα τραγούδια που έμειναν μαζί μου. Μάζεψα, λοιπόν, την πλειοψηφία από αυτά εδώ και σκέφτηκα πως το να τα μοιραστώ μαζί σας ήταν ένας τρόπος για να σας πω ευχαριστώ.

Σίγουρα, κάποια από αυτά είναι λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά για μένα απ' όσο τα κάνω να φαίνονται, αλλά γενικά μιλώντας αυτή είναι η μουσική Ιστορία της ζωής μου. Φυσικά, πολλή από αυτή τη μουσική μου τη σύστησαν φίλοι - ευχαριστώ τους Koushik, Kieran, Jeremy, Gary, Brandon, Jason, Sam, Ketan, Ryan, Toby και τόσους άλλους... Επίσης, σας παρακαλώ να μοιραστείτε μαζί μου μουσικές που δεν είναι εδώ μέσα και που πιστεύετε πως θα μου άρεσαν, έτσι ώστε αυτή η playlist να εξελιχθεί σε διάλογο παρά σε μονόλογο.

Σας προτείνω να ακούσετε το mixtape στο shuffle, μιας και δεν προσπάθησα καν να βάλω τα τραγούδια σε κάποια σειρά - απλά τα έβλεπα από τη δισκοθήκη μου και τα πρόσθετα. Αν υπάρχουν ανενεργά links ή διπλές προσθήκες στείλτε μου στο Twitter μου @caribouband.

Ελπίζω να βρείτε κάτι απολαυστικό στην playlist. Ευχαριστώ,

Dan

             



Πηγή  offradio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου