Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Οι 10 πιο εμπορικές ερωτικές ταινίες όλων των εποχών

Το αμερικάνικο σύστημα αξιολόγησης της καταλληλότητας των ταινιών έχει ως πιο αυστηρή ταμπέλα, το "NC17".
Που σημαίνει ότι κανείς κάτω από την ηλικία των 17, δεν μπαίνει να δει την ταινία ακόμα κι αν τον συνοδεύει ο πάστορας από την τοπική εκκλησία (που για τους πάστορες κάτι τέτοια είναι ταμάμ ειδικά αν συνοδεύουν αγοράκια). Το επόμενο πιο αυστηρό είναι το "X" αλλά αυτό αφορά στα πορνό. Για τα μεγάλα στούντιο, το να πάρει μια ταινία τους χαρακτηρισμό "NC17" είναι κάτι σαν την λέπρα. Πολύ απλά γιατί δεν πρόκειται να φέρει εισιτήρια εφ' όσον με αυτόν τον χαρακτηρισμό, σημαίνει πως το περιεχόμενο της, κυρίως σε θέματα σεξουαλικής απεικόνισης και τόλμη είναι αυστηρώς ακατάλληλο. Παρ' όλα αυτά, επειδή η λογοκρισία έχει βουλές που οι κοινοί θνητοί δε έχουμε (ή χρηματίζεται από τους παραγωγούς για μην πάει άπατη η ταινία) ούτε για παράδειγμα το "Βασικό Ένστικτό" ή οι "9μιση Εβδομάδες" χαρακτηρίστηκαν "NC17". Τη γλύτωσαν με το "R" που σημαίνει ότι μπορείς αν είσαι ανήλικος να μπεις στην αίθουσα, αρκεί να συνοδεύεσαι από τον κηδεμόνα σου (ή τον πάστορα).
Η παρακάτω λίστα, αποτελείται από τις 10 πιο εμπορικές ταινίες στις Η.Π.Α. που κυκλοφόρησαν ως "ΝC17". H μεγάλη πλειοψηφία από τις ταινίες της δεκάδας, είναι μικρά ή μεγαλύτερα αριστουργήματα από τεράστιους σκηνοθέτες.Η ταινία που βρίσκεται στη νούμερο ένα θέση, μολονότι αποτελεί μια από τις πιο αγαπημένες μου "ένοχες" απολαύσεις, θεωρείται μια από τις χειρότερες ταινίες που έχουν γυριστεί ποτέ. Και μέσα σε όλο αυτό το πανηγύρι, ο Αλμοδοβάρ, έχει δύο ταινίες που κρίθηκαν "αυστηρώς ακατάλληλες". Έτσι για να ξέρετε τι θεωρούν κάποιοι πως είναι κατάλληλο για σας. Απολαύστε υπεύθυνα.



10.CRASH του Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ – 1996
Το προκλητικό μυθιστόρημα του Τζ. Μπάλαρντ, είναι μια συμφωνία αυτοκινητιστικών δυστυχημάτων και μεταλλαγμένου ερωτισμού. Όπως η περιβόητη ουλή στο πόδι της Ροζάνα Αρκέτ που την χρησιμοποιεί σαν εναλλακτικό αιδοίο.

                           




9.Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΝΤΕΛ του Αμπντελατίφ Κεσίς – 2013

Χρυσός Φοίνικας στο τελευταίο φεστιβάλ Κανών και μια περιβόητη πλέον λεσβιακή σκηνή ανάμεσα στις δύο πρωταγωνίστριες που έκανε ακόμα και τον Δανίκα να στενάξει.

              





8.ΟΙ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι – 2004

Μία από τις τελευταίες ταινίες του μεγάλου Ιταλού μαέστρο. Μάης του 68, αμφισβήτηση, μπαρούτι στους δρόμους αλλά και τις ερωτικές επιθυμίες ενός Αμερικάνου φοιτητή που θα δημιουργήσει μια περίεργη σχέση αθωότητας και πόθου με μια Γαλλίδα και τον αδερφό της.

             




7.SHAME του Στιβ Μακ Κουίν – 2011
Λίγο πριν κερδίσει Όσκαρ με το "12 Χρόνια Σκλάβος" του, ο ταλαντούχος σκηνοθέτης διεισδύει χωρίς κανένα ταμπού στην καθημερινότητα ενός εθισμένου στον αυνανισμό, το πορνό και το σεξ χωρίς αισθήματα ενός νεοϋορκέζου.

            



6.ΔΕΣΕ ΜΕ του Πέντρο Αλμοδοβάρ – 1990

O θείος Πέντρο στα πιο τρελά του βάζει τον Αντόνιο Μπαντέρας να βγαίνει από ψυχιατρείο, να επισκέπτεται την πορνοστάρ Λόλες Λεόν με την οποία είναι παθιασμένος και να τη δένει μέχρι να δεχτεί να τον παντρευτεί

          


5.ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΟΘΟΣ του Ανγκ Λι – 2004
Ακόμα ένας οσκαρικός δημιουργός ("Brokeback Mountain", "Τhe Life of Pi") αναστατώνει την κινέζικη (και όχι μόνο) λογοκρισία, με ένα τολμηρό ερωτικό κατασκοπικό θρίλερ – κομψοτέχνημα στη Σανγκάη στα χρόνια του Β Παγκοσμίου Πολέμου.

         



4.ΚΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ του Πέντρο Αλμοδοβάρ – 2004Ναι,σύμφωνα με τους Αμερικάνους ο Πέντρο δεν είναι μόνο μία, αλλά δύο φορές "αυστηρώς ακατάλληλος". Μελόδραμα με gay ρομάντζο, παιδεραστές παπάδες, κακοποιημένες τραβεστί και ερωτική σαπουνόπερα με διπλές ταυτότητες και φόνο στα παρασκήνια του γυρίσματος μιας κινηματογραφικής ταινίας. Τόσο πειραγμένο, τόσο απολαυστικό.


                                




3.Ο ΜΑΓΕΙΡΑΣ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙ Ο ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ του Πίτερ Γκρίναγουεϊ – 1990
H μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του πάντα εσωστρεφούς και ιδιόμορφου ποιητή της εικόνας, συνδυάζει μια εξτραβαγκάντζα κοστουμιών από τον Ζαν Πολ Γκοτιέ, μια καλλιτεχνική διεύθυνση που σου βγάζει τα μάτια, ένα συγκλονιστικό soundrtrack από τον Μάικλ Νάιμαν και την Έλεν Μίρεν σε ρόλο ζωής να μαγειρεύει και να τρώει στο φινάλε τον σύζυγό της.

          



2.ΧΕΝΡΙ ΚΑΙ ΤΖΟΥΝ του Φίλιπ Κάουφμαν – 1990
Δηλαδή εσείς τι ακριβώς περιμένατε από την κινηματογραφική εκδοχή της ζωής δύο από τους πιο τολμηρούς ερωτικούς λογοτέχνες στο Παρίσι του 1931; Του Χένρι Μίλερ που είναι παντρεμένος με την Τζουν με τα χαρακτηριστικά της Ούμα Θέρμαν αλλά ανάμεσα τους σκάει και η Αναΐς Νιν, που το ζητάει η περδικούλα της;

                              




1.SHOWGIRLS του Πολ Βερχόφεν – 1995
Για πολλούς μία από τις χειρότερες ταινίες όλων των εποχών και η ταφόπλακα στην καριέρα του Bερχόφεν. Για μένα μια ένοχη απόλαυση εκτός ορίων που από την subculture των strip shows του Λας Βέγκας καταλήγει να σου δείξει πως ένα πήδημα σε πισίνα ανάμεσα στον Κάιλ Μακλάχλαν και την Ελίζαμπεθ Μπέρκλεϊ, μπορεί να προκαλέσει τσουνάμι λόγω υπερβάλλοντως ζήλου στον οργασμό.

           








Πηγή : iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου