Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Παρακολουθήστε την Miley Cyrus να ερμηνεύει μαζί με τους Flaming Lips το ''Yoshimi Battles The Pink Robots''

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε η περιοδεία της Miley Cyrus την έφερε στο Staples Center του Λος Άντζελες όπου μια έκπληξη περίμενε το κοινό. Στην σκηνή μαζί με την Miley ανέβηκε ο Wayne Coyne και ο Steven Drozd των Flaming Lips και ερμήνευσαν μαζί δυο φορές το Yoshimi Battles The Pink Robots.

Η Miley δήλωσε πάνω στην σκηνή απευθυνόμενος στους Lips:  '' Ελπίζω να μπορέσω να σας εμπνεύσω όπως έχετε εμπνεύσει εσείς εμένα. Μου δίνατε πάντα κουράγιο και δύναμη για να φτιάχνω μουσική και το αγαπώ γιατί με κάνατε να βρίσκω καινούρια πράγματα για τους φαν μου. Όσο είστε εσείς φαν (απευθυνόμενη στο κοινό) άλλο τόσο είμαι εγώ των Flaming Lips. Δεν μπορείτε να καταλάβετε τι μου συμβαίνει αυτήν την στιγμή ...νιώθω φοβισμένη!!!''
Για να απαντήσει ο Wayne ότι τώρα αυτός είναι φοβισμένος. Κατά την διάρκεια της εμφάνισης ο Wayne εμφανίστηκε κρατώντας ένα μπαλόνι που έγραφε FUCK YEAH.

          




Πηγή : pitchfork.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου