Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Top 5: Οι False Alarm μας μιλάνε για πέντε από τα αγαπημένα τους τραγούδια

Οι καλεσμένοι της στήλη για αυτή την εβδομάδα είναι οι False Alarm. Οι FA δημιουργήθηκαν στην Αθήνα το 1997 για να παίξουν μερικά live και να διαλυθούν ως το 2010. Η επανασύνδεση έφερε και νέα μέλη στη μπάντα που πλέον πήρε την τελική της μορφή. Έχουν πολλά live στην πλάτη τους και μια δισκογραφικη δουλειά στην οποία συμμετέχει ο Scott McCloud των Girls vs Boys (Down I Go/Sell me something) που μπορείτε να την ακούσετε πατώντας εδώ. Επίσης έχουν ανοίξει συναυλίες των Obits, των New Mode Army κα.




Εμείς αποφασίσαμε να πρωτοτυπήσουμε και αντί ένας από μας να στείλει πέντε αγαπημένα κομμάτια, είπαμε να στείλουμε όλοι από ένα το αγαπημένο μας, ε περίπου δηλαδή γιατί ο ένας από εμάς δεν μπορούσε να διαλέξει μόνο ένα... Έτσι λοιπόν έχουμε και λέμε: 



S. Pyros D. (Drums, Percussion,Vocals): Το δικό μου το κομμάτι είναι το "Αce of Spades" των Motorhead, επειδή όταν το πρωτοοακουσα έπαθα τέτοια ζημιά που μου κουνήθηκε ο εγκέφαλος και με έκανε να δω την μουσική γενικά από μιαν άλλη μεριά.





Dinos K. (Guitars): "Dead radio" του Rowland S. Howard. Λυρισμός απλότης συναίσθημα.





Nikos K. (Guitars, screams): Το "Second Skin" των Chameleons γιατί έχει πολύ δυνατή μελωδία χαρακτηριστική μιας ολόκληρης γενιάς των 80's που τα σπάει και στιχουργικά είναι ποίημα!!




Nikos Mp. (Vocals): "Here comes the war" απο Νew Μodel Αrmy γιατί μου θυμίζει κολασμένες βραδιές στην Άρτα, στο Bar  Κυτταρο παρέα με τον Κώστα Οικονόμου!!!





Kostas Oik. (Bass, Vocals): Εμένα θα μου επιτρέψετε να πω 2 τραγούδια μια που ο τραγουδιστής μας μου έκλεψε το αγαπημένο μου συγκρότημα. Από τους New Model Army λοιπόν το "Ballad Of Bodmin Pill" από το αξεπέραστο Thunder and Consolation του 1989 είναι το πρώτο αγαπημένο μου, και θα κλέψω λέγοντας και το "Splinters" των 16 Horsepower χωρίς περαιτέρω λόγια...





False Alarm's links:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου