Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Μοναδικά πορτραίτα διάσημων καλλιτεχνών φτιαγμένα με δημητριακά από την Sarah Rosado

Ανήκω και εγώ σε αυτήν  την κατηγορία των ανθρώπων που η  μέρα τους πριν να φάνε πρωινό απλά δεν ξεκινάει. Δεν με ενδιαφέρει αν έχω πιει καφέ ή αν έχω καπνίσει μπορώ να συγκεντρωθώ απόλυτα σε οτιδήποτε αρκεί να έχω φάει.
Μάλιστα είμαι φανατικός οπαδός του κλασικού english breakfast το οποίο είναι απλά το καλύτερο στον κόσμο, αδιαπραγμάτευτο! Ακόμα και στο σκληρό hungover νομίζω ότι μόνο το εγγλέζικο πρωινό μπορεί να αντιστρέψει το κλίμα.
Από ότι φαίνεται όμως κάποιοι άνθρωποι μάλιστα εμπνέονται από το πρωινό τους και δημιουργούν. Έτσι και η εκ Νέας Υόρκης καλλιτέχνιδα Sarah Rosado η οποία έφτιαξε μια σειρά από πορτραίτα διάσημων καλλιτεχνών χρησιμοποιώντας  κορν φλέικς και άλλα δημητριακά Το αποτέλεσμα καταπληκτικό όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας παρακάτω. 


Michael Jackson

NME 

Slash

NME

Jimi Hendrix 

NME 

Freddie Mercury

NME 

Drake

NME 

Lauryn Hill 

NME 

John Lennon

NME 

Sade

NME 

Rihanna

NME 

Elvis

NME 

Britney Spears

NME 

Bob Marley

NME 

Aaliyah

NME 

Amy Winehouse

NME




Πηγή: www.nme.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου