Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Paul Mc Cartney : Παραλίγο να παίξω στους Them Crooked Vultures στην θέση του John Paul Jones

Σε αποκαλύψεις προχώρησε ο διάσημος μουσικός Paul McCartney μιλώντας στην εφημερίδα Daily Mail. Το πρώην ''σκαθάρι'' είπε πολλά ενδιαφέροντα μεταξύ άλλων ότι παραλίγο να ήταν ο μπασίστας των Them Crooked Vultures. Όπως αποκάλυψε ο Paul, ζήτησε από τον Dave Grohl να γίνει μέλος, αλλά αυτός του είπε ότι τον πρόλαβε ο John Paul Jones. Όλο αυτό έγινε όπως είπε όταν πήγανε μαζί για δείπνο μετά την κοινή τους εμφάνιση στην τελετή απονομής των βραβείων Grammy.


''Πήγαμε να τσιμπίσουμε κάτι μαζί και ο Dave μου είπε πως θα ξεκινούσαν αυτήν την μπάντα μαζί με τον Josh (Homme). Τον ρώτησα για το ποιός θα παίξει μπάσο και μου απάντησε με ντροπαλό ύφος ότι έχουν μιλήσει με τον John.'' Έτσι λοιπόν για πολύ λίγο ο Paul δεν έγινε ο μπασίστας των Vultures.

O Mc Cartney επίσης παραδέχτηκε ότι ήταν σε δίλημα πέρυσι όταν είχε πρόταση από την τηλεοπτική εκπομπή The X Factor. 

''Όταν ήρθε η πρόταση ασχολήθηκαν πολλοί άνθρωποι. Πολλοί φίλοι μου μου είπαν να μην το κάνω ότι δεν είναι εκπομπή σαν του Jools Holland (Later....with), είναι ένα pop show. Αυτό που με εξίταρε  εμένα, εκτός απο το τεράστιο κοινό, είναι ότι πρόκειται για ένα οικογενειακό σόου, πάρα πολλά παιδιά είναι παθιασμένα με την εκπομπή.''

Στο τέλος συμπλήρωσε πως σκέφτηκε ότι από την στιγμή που το σόου είναι αρκετά καλό για να λάβει μέρος η Beyonce, ε τότε θα πρέπει να είναι και για μένα. (!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου