Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Lemmy : Πληρώνω για τις καλές στιγμές!

Μια συνέντευξη έδωσε στους New York Times ο τραγουδιστής των Motorhead, Lemmy και ήταν απολαυστικός όπως πάντα.


Γνωρίζω πως έχεις κάποια προβλήματα υγείας και πως αναγκάστηκες πρόσφατα να ακυρώσεις την Ευρωπαϊκή σας περιοδεία. Πως νιώθεις για αυτό ?
Πραγματικά νιώθω πεσμένος. Δεν θα ξαναδουλέψω, υποθέτω πως πληρώνω για τις καλές στιγμές που έζησα. Είναι αποτέλεσμα όλων αυτών που έκανα, και δεν έκανα λίγα.

Πρέπει να σταματήσεις το ποτό ?
Έχω κόψει ήδη το κάπνισμα, πίνω μόνο κρασί τώρα.

Οι Motorhead ανακηρύχτηκαν ως η πιο θορυβώδεις Metal μπάντα του πλανήτη. Εσύ έχεις φτάσει τα 67, πως είναι η ακοή σου ?
Η ακοή μου είναι ως συνήθως καλά. Δηλαδή μπορώ και σε ακούω που με ρωτάς.

To περιοδικό Maxim ανέφερε ότι έχεις κοιμηθεί με πάνω από 2000 γυναίκες. Ισχύει αυτό? 
Όχι δεν ισχύει. Εγώ τους είπα 1000 και αυτοί έγραψαν 2000, δεν ξέρω γιατί το έκαναν αυτό. Οι χίλιες είναι μια χαρά, έκανα το καλύτερό μου.

Δηλαδή σταμάτησες στις χίλιες?
Δεν σταματάς στις χίλιες, έτσι δεν είναι?

Εγώ δεν ξέρω 
Κοίτα δεν τις μετρούσα εντάξει, απλά μαζεύτηκαν με τα χρόνια. Εγώ όπως και να χει πάντα είμαι σε επιφυλακή.

Είναι αλήθεια ότι έχεις στην κατοχή σου αγαλματίδια του εαυτού σου?
Ναι έχω τρία εδώ γύρω. Μου τα έχουν δώσει. Το αστείο είναι ότι έκαναν 5 ειδών, ένα χρυσό, ένα ασημένιο, δυο στο φυσικό χρώμα και ένα μαύρο. Όταν λέμε μαύρο εννοώ κατράμι, δεν κατάλαβα το γιατί.

Κάποτε αποκάλεσες τον πατέρα σου ''δυσάρεστη μικρή νυφίτσα''. Τα βρήκατε ποτέ?
Όχι πέθανε πριν από εννιά χρόνια. Δεν προλάβαμε να τρέξουμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου σε αργή κίνηση, μέσα σε κάποιο χωράφι.

Πολύ από τους γίγαντες του Heavy Metal είχαν προβληματική σχέση με τον πατέρα τους. Γιατί νομίζεις πως γίνεται αυτό?
Θα μπορούσες να το πείς αυτό για τον καθένα έτσι δεν είναι? Υποθέτω πως φταίει η εμφάνιση, στους γονείς δεν αρέσει με τέτοια εμφάνιση να βγαίνεις έξω και να ντροπιάζεις την οικογένεια.

Πολλοί ελπίζουν πως θα μπείς στο Rock N Roll Hall Of Fame. Πόσο σημαντικό είναι αυτό για σένα?
Η αλήθεια είναι πως δεν εντυπωσιάστηκα όταν είχα επισκεφτεί το μέρος. Μου είχαν δανειστεί το τζάκετ της περιοδείας Ace Of Spade και ένα ζευγάρι μπότες για να τα εκθέσουν, και δεν μου τα επέστρεψαν ποτέ γιατί τα χάσανε.

Εκδηλώνεις δηλαδή κάποια δυσαρέσκεια απέναντί τους ?
Όχι δεν υπάρχει κάποια δυσαρέσκεια, προφανώς κάποιος υπάλληλος θα το έκανε. Απλά δεν εντυπωσιάστηκα από το μεγαλύτερο δωμάτιο του χώρου, το Gift Shop.

Έχεις γνωρίσει ποτέ άλλους Lemmy ?
Γνωρίζω κανα δυο σκύλους και κανα δυο παπαγάλους.

Είχες δηλώσει κάποτε ότι ότι εκτιμάς τους πρώϊμους Beatles για τον σαρκαστικό τρόπο προσέγγισής  τους στην μουσική
Και για τις αρμονίες τους.

Αισθάνεσαι σαν να έχεις πάρει μια σαρκαστική προσέγγιση για την ροκ;
Εάν δεν το κάνεις είσαι νεκρός, ξέρεις. Και άμα πιστεύεις ότι καλά πράγματα θα σου συμβούν μόνο, θα έχεις σοβαρό πρόβλημα , γιατί δεν πρόκειται.

Θυμάμαι που διάβασα μια ιστορία για σένα στο περιοδικό Rolling Stone που έλεγε ότι βρέθηκαν ένα σωρό από αναμνηστικά των Ναζί σπίτι σου. Δεν έχεις κάποιες συμπάθειες στους Ναζί , έτσι δεν είναι?
Φυσικά και όχι. Είμαι εναντίον κάθε θρησκείας και ο Κομμουνισμός με το Ναζισμό είναι σαν θρησκείες, απλά αντικατέστησαν τους Θεούς.

Δεν πιστεύεις στον Θεό ?
Πιστεύω ότι θα πιω ένα ποτό.

O Lemmy είναι Θεός σύμφωνα με την ταινία ''Αirheads'' έτσι ?
Όχι ο θεός είναι ψηλότερος και ντύνεται καλύτερα. Ζεί στο εξοχικό του σε ένα ακρωτήρι στο νησί της Ρόδου.




Συνέντευξη στους New York Times









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου