Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

10 ακόμη αποκαλύψεις από την ζωή του Morrissey

Ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν τη διαβάσαμε ακόμα, περιμένουμε με αγωνία και λαχτάρα εκείνο το πρωινό που θα χτυπήσει το κουδούνι ο ταχυδρόμος κρατώντας πολύτιμο δεματάκι. Όμως, όπως κι εσείς θα έχετε διαπιστώσει, το παγκόσμιο Internet (και μαζί του κι εμείς) έχει ήδη ξεκινήσει την αποδελτίωση. Κάπου ζουμερός, κάπου υπαινικτικός, κάπου φειδωλός, ο Morrissey αποκαλύπτεται μέχρι ενός σημείου και ύστερα – σε κλασικό Morrissey mode – φροντίζει να ανασκευάσει (ο λόγος για το περίφημο "humasexual" που επινόησε την περασμένη Κυριακή θέλοντας να διευκρινίσει τη σεξουαλικότητά του). Την ίδια στιγμή σπάει κάθε ρεκόρ πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο γράφοντας 34.918 πωληθέντα αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας σπάζοντας το ρεκόρ του Keith Richards ("Life"). Στην Mozography μαθαίνουμε, λοιπόν, ότι...


- η αντίδραση του στο ότι τα μωρά δεν τα φέρνει ο πελαργός περιγράφεται απόλυτα από το επίθετο «απαθής»
«Ο παιδικός μου φίλος Anthony Morris μου εξήγησε γιατί τα κορίτσια με κολάκευαν περιτριγυρίζοντάς με στο σχολείο St. Wilfrid. Μου το είπε λοιπόν γιατί δεν το ήξερα, αλλά κι αφού το έμαθα τελικά με ενδιέφερε ακόμα λιγότερο από πριν».

- η διασημότητα δεν ήταν κάτι για το οποίο είχε προετοιμαστεί
«Το κοινωνικό μου στάτους εκτινάχθηκε μετά από δεκαετίες κατά τις οποίες με απέφευγαν λες και ήμουν ραδιενεργός. Δεν είναι και λίγο να χτυπάει το κουδούνι σου η Vanessa Redgrave έτοιμη να μιλήσει για τα προβλήματα του λαού της Ναμίμπια και να καλέσει άπαντες να έχουμε φτιάξει μια σχεδία μέχρι αργά το απόγευμα – κατά προτίμηση από ψάθα καρύδας»

- είναι ζηλιάρης και το σιχαίνεται όταν οι φίλοι του πετυχαίνουν
«Όταν ο καλός μου φίλος Simon Topping (frontman των A Certain Ratio) εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του ΝΜΕ, βίωσα 1000 θανάτους θλίψης και ήθελα να χαθώ στο δάσος και να πεθάνω»

- κάποια στιγμή έπαψε να είναι ερωτευμένος με τους Roxy Music
«Κάποια στιγμή ο Bryan Ferry ανακοίνωσε ότι το αγαπημένο του φαγητό είναι το βοδινό, δηλαδή το δεύτερο μετά το φουά γκρα όσον αφορά στη σκληρότητα με την οποία παράγεται»

- κάποια άλλη στιγμή πήρε πρωινό με τον David Bowie
«Γυρίζει και μου λέει χαμηλόφωνα “ξέρεις, έχω κάνει τόσο πολύ σεξ κι έχω πάρει τόσα πολλά ναρκωτικά που δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι ακόμα ζωντανός” κι εγώ απαντάω φωνάζοντας πολύ δυνατά “ξέρεις έχω κάνει τόσo λίγο σεξ και ναρκωτικά που ούτε εγώ μπορώ να πιστέψω ότι είμαι ακόμα ζωντανός”».

- η Rough Trade μπορεί να είναι ένα indie έμβλημα για τους περισσότερους, αλλά όχι για τους Smiths που θεωρούν ότι εκείνοι την έφτιαξαν
«Ήρθε η στιγμή που η μυρωδιά του χρήματος επικάλυψε τη μυρωδιά παραβρασμένου ρυζιού στα γραφεία της Rough Trade (…) O Geoff Travis (σ.σ. ας τον πούμε σύντομα τον εγκέφαλο πίσω από το label) είχε τη δική του απάντηση στο γιατί δεν πούλαγαν τα singles μας. “Δεν είναι πολύ καλά”, έλεγε, σιάζοντας τα γυαλιά του κι ανασηκώνοντας τους ώμους του, την ώρα που εγώ έψαχνα στους τοίχους για κάποιο τσεκούρι. Κάποιοι φόνοι στ΄αλήθεια αξίζουν να μπεις φυλακή αφού τους έχεις κάνει».

- με τη Siouxsie Sioux παρά τη συνεργασία στο “Interlude” δεν τα κατάφεραν κι έκαναν λίγο σαν νήπια
«Η Siouxsie είναι στο κατώφλι και με ρωτάει αν η σωστή κατεύθυνση για να βρω εύκολα ταξί είναι αριστερά ή δεξιά. Κι εγώ παρότι ξέρω ότι οι πιθανότητές της θα είναι καλύτερες προς τα αριστερά, της λέω το αντίθετο. Κάπως στριμμένο εκ μέρους μου, αλλά εκείνη έθεσε τον τόνο στη σχέση μας».

- παραλίγο να παίξει στα "Φιλαράκια"
«Ήμουν καλεσμένος στα γυρίσματα της σειράς που έμελλε να γίνει η πιο δημοφιλής σε όλον τον κόσμο παρουσιάζοντας τη ζωή όπως προσεκτικά διατηρείται στην αμερικάνικη μη πραγματικότητα. Και ξαφνικά οι σεναριογράφοι με παίρνουν στην άκρη και μου προτείνουν να εμφανιστώ κάποια στιγμή μαζί με την Φοίβη στο Central Perk και να τραγουδήσω κάτι με βαθιά θλιμμένη φωνή. Μερικά δευτερόλεπτα μετά την πρόταση δραπέτευα από την έξοδο κινδύνου σαν σαύρα λέγοντας άλλη μια φορά “goodbye Hollywood”».

- το θάψιμο στον Johnny Marr θα το ρίξει διακριτικά (σε αντίθεση με τους άλλους δύο που τα χώνει κανονικά)
«Ο Johnny πάντα απελπίζεται με τα πράγματα και θέλει να τα αλλάξει παρότι, πίσω από όλη αυτήν την γκρίνια, αγαπημένο του γκρουπ παραμένουν οι Pentangle (60s folk-jazz μπάντα)».

- αυτό που όλοι περιμέναμε, την στιγμή που το “I” έγινε “we”
«Με τον Jake Owen Walters ένιωσα για πρώτη φορά το “εγώ” να γίνεται “εμείς”. Για δύο χρόνια ούτε ψάξαμε, αλλά ούτε και χρειαστήκαμε άλλη παρέα.»


Πηγή : Jumpingfish.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου